Torsdag

Jag tog mig till jobbet idag fast jag egentligen kanske borde ha varit hemma med tanke på foten. Det tog sin lilla tid att ta gå, jag kände mig verkligen som en gammal tant när jag haltade mig framåt i slow motion. Iallafall när jag kom fram var det morgonmöte, det var intressant och vi fick se jätte fina bilder på de kläder och teman vi kommer få in i vår och sommar. Det börjar mer och mer kännas som ett modeföretag som de faktiskt strävar efter att bli.

Resten av dagen fick jag sitta uppe på lagret på ett bord och galga, det gick faktiskt bra. Jag satt helt rakt med benen istället för att stå på golvet och stödja den vrickade foten på den andra foten som jag gjorde från början. Det gick inte så bra för den "friska" foten blev helt bortdommnad då det var då jag bestämde mig för att sätta mig ner. 

Helena kom förbi mig en sväng också, hon hade varit hos frisören och klippt och färgat håret. Det blev en liten överraskning, hon hade nämligen klippt kort så att det nu når ner till axlarna och färgat håret brunt. Super fint blev det men samtidigt väldigt ovant att se hon har alltid haft långt och blondt hår. 

Ikväll har jag mest legat i sängen och vilat, jag hoppas hoppas att foten är bättre imorn. Jag är typ klar med mitt personliga brev nu också, ska bara kolla igenom det någon gång till och kanske be någon annan titta på det. 

Nu ska jag gå och lägga mig, är jätte trött. Imorgon är det fredag och jag är ledig i helgen, det blir alltså en riktig helg. Aja godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback