Sitter nu med vrickad fot.

Just ja jag glömde nämna en detalj från min dag. För ungefär två timmar sedan skulle jag bege mig till gymmet för att gå på ett pass med Sandra, den började halv 7. När klockan var tio över 6 sprang jag som en galning till bussen för att jag skulle hinna i tid, men eftersom det är så halt på vägen ute nu så halkade jag ju såklart och vrickade foten. Jag låg på marken och kunde inte ta mig upp, självklart hände detta vid ett övergångsställe och jag skyller faktiskt en hel del på den bilisten som vägrade stanna så jag fick springa fortare för att jag skulle hinna över vägen. Jävel! Det blev en del svordomar och jag struntade fullständigt i att bilen ville åka. Jag hade tur att Magnus var med så han kunde hjälpa mig upp från marken och sedan haltade jag hemåt. Det är så irriterande jag ville verkligen träna men det går ju inte. Hoppas att det blir bättre till imorn så jag iallafall kan jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback