Min fredag

Var sålart uppe på lagret hela långa dagen, jag fick även sällskap av Christina där uppe de två sista timmarna. Hon hjälpte mig att galga också, hon är riktigt snäll den där Christ. Efter jobbet gick vi till Forno Romano eller vad det heter och delade på en pizza, det var mumsigt. Vi satt där rätt länge och hade så roligt som bara vi kan ha det. Humorn som vi har tillsammans kan inte alla förstå sig på men det spelar ingen roll. Vi pratade lite om att hon kanske kommer börja prata som Victoria Silvstedt nu när hon flyttar till San Diego, kanske redan i sommar? Nej så blir det nog inte.

På kvällen var jag hemma med Magnus, vi tittade på någon film som jag inte kommer ihåg vad den heter. Men den var lite läskig, trodde dock att den skulle vara läskigare eftersom magnus sa att man skulle få mardrömmar en vecka efteråt. Riktigt så läskig var den inte. Vi åt massa godis och bara myste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback