Min dag

Det här inlägget kommer inte bli så roligt men jag skriver ändå för ni (mina vänner) säger att ni tycker om att läsa. Hela dagen har jag spenderat på jobbet, jag och Sandra var den mesta av tiden uppe på lagret och galgade. De första två timmarna var vi nere i butiken och hjälpte till sedan var det lunch och efter det  gick vi äntligen upp till vårt kära lager. Just nu är det väldigt skönt att vara där uppe med tanke på att det är helt kaos i butiken, på lagret är det lugnt och tyst och tiden går som sagt jätte fort när man galgar.

Efter jobbet gick jag förbi Pernilla en snabbis på Joy (hon jobbar där nu), och pratade av mig lite. Eller det var nog hon som mest pratade, hon är så rolig! Det är tråkigt att vi inte jobbar tillsammans längre, vi är ett sånt bra team ju. Tänk vad bra det skulle vara om hon och jag fick en anställning i samma butik, det hade varit perfekt. Vi har en favorit butikschef och en favorit dekoratör som vi skulle vilja ha med i vårt team till detta också, det skulle bli så bra. Kanske den bästa butiken. Iallafall enligt oss. Vi måste bara hitta någon att sälja in vår idé till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback