Inte riktigt min smak det där.

Sitter här i min ensamhet, Magnus är på någon födelsedagsfest/förfest får se om han drar ut. Ikväll har jag varit hemma hos Helena och ätit räkor och tittat på Melodifestivalen. Åsa, Mia och Sofia var också med och umgicks. Jag är inte helt nöjd med vinnaren av Melodifestivalen men men så är det, man hör inte riktigt vad hon sjunger. Nej jag ville att EMD skulle vinna fasktiskt och jag vet att det är många som tycker att de inte är bra men det struntar jag i...

Imorn ska jag och Magnus hjälpa mamma att flytta hela dagen, hon skulle göra någon pastasallad till oss imorn som belöning. Mums! Sedan ska jag försöka att göra klart mitt personliga brev så jag kan skicka iväg det helst på måndag. Jag vill ha det gjort så jag slipper tänka på det. 

Nej nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink, borsta mina tänder och gå och lägga mig. Godnatt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback