Ännu en ny vecka..

Det har varit en bra start på denna vecka för mig, även om det är helt kaos pga ombyggnad så är det konstigt nog väldigt roligt att jobba i det. Jag är en sådan person som tycker om när det hela tiden händer saker och när man känner att man hunnit med super mycket på jobbet. Samtidigt som det kommer kännas underbart när butiken är helt klar!

Just nu kommer det super mycket varor till lagret och vi vill såklart ha det mesta galgat innan dekoratörerna kommer till oss nästa vecka, det blir smidigast så. Därför har jag varit uppe på lagret och galgat massor av kläder hela dagen, kommer även vara där imorgon och galga som en galning. Jag slutade klockan fem idag och då träffade jag Christina en snabbis, hon var på gränby för att hämta ut penicillin på apoteket, stackarn har blivit jätte förkyld. Jobbigt när man jobbar på dagis som hon gör, barnen är sjuka hela tiden så det är lätt att man blir smittad.

Iallafall, senare på kvällen följde jag med Sofia till friskis och svettis på ett pass. Jag är väldigt glad att jag tog mig ork och gick dit, det var lite svårt dock att hänga med i stegen men jag kom in i det rätt bra. Pass är ju så mycket värdare att gå på än att gå själv runt i gymmet bland alla spännisar. Det känns verkligen i kroppen efteråt, älskar det.

Nu sitter jag i sängen och tittar lite smått på Raw, tycker inte att det är så jätte bra faktiskt. Tänkte gå och lägga mig snart ska jobba imorgon klockan nio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback