Måste börja träna.

Just nu vill jag ha ett träningskort, måste skaffa mig det. Har gått upp ett antal kilon och känner nu att jag vill förlora dem, vill väga det jag gjorde för ett halvår sedan. Det komiska är att när jag väl gjorde det ville jag gå upp lite, man är aldrig nöjd. Ush jag har aldrig varit så besatt av min vikt som jag är nu, jag blir irriterad på mig själv. Sedan vill jag såklart  börja träna för att man blir så mycket piggare och automatiskt börjar äta nyttigare, iallafall jag. Vet dock inte vart jag ska börja träna, det är den stora anledningen till att jag inte köpt mig ett. Jag tränade på Nautilus förut men jag känner inte att jag trivdes helt där, det var alltid ett fotbollslag i gymet när jag skulle träna. Tio killar cyklandes bakom en känns inte bekvämt när man ska träna. Friskis och svettis vill jag nog inte träna på just för att det känns som att alla tränar där, orkar inte stöta på folk man känner igen hela tiden. Får se hur det blir men saken är säker och det är den att jag måste fixa det rätt snart.

Någon som har ett tips?


Kommentarer
Postat av: Frida

Ääh va fan, gå ut och gå :) Jag ska få låna Carros träningvideo med Carmen Electra, haha den du! Och en pilates for dummies! Nu jävlar ;)Simma är ju bra med, skönt som fan, så kan man bada bubbelpool sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback