Min syster var på besök.

Det var inte alls svårt att gå upp imorse trots att jag sov väldigt få timmar inatt. Jag vaknade faktiskt automatiskt innan klockan ringde så det var skönt. Klockan tolv stod jag i kassan på jobbet och aa stod där i alla fyra timmar som jag jobbade idag. Jag blir så trött i huvudet när jag står i kassan så länge, tillslut står jag och låter som en robot. Har verkligen mina meningar som jag säger till alla, så om någon ger en kommentar eller säger något blir jag förvirrad haha. När jag slutat gick jag och köpte pizza och coca-cola, jag kände att jag lika gärna kunde gå hela vägen ut när jag ändå skulle äta onyttigt. Riktigt gott var det och efterlängtat, hade inte ätit på jätte länge..

Johanna, min syster var förbi mig ikväll. Jag färgade hennes hår mörkbrunt, det blev jätte fint och jämnt. Hon åkte hem rätt nyligen så nu sitter jag här själv och dricker coca cola, mums! Funderar på att spela sims, det var ett tag sedan..
Min lillasyster som inte ser så liten ut längre.

Kommentarer
Postat av: Frida

Herregud, kvinnan har ju blivit stoor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback