Tisdag

Är äntligen klar med tvätten nu, har hållt på sedan halv 8. Det tar sin tid verkligen, ändå tvättade jag inte så speciellt mycket faktiskt. Jag har varit riktigt duktig den här kvällen. Kom hem halv 7 från jobbet och då lagade jag mat, sedan satte jag igång med att dammsuga, torka av ytor och tvätta. Det är så skönt när man är klar med allt sådant, jag är riktigt duktig på att dra ut på det, speciellt med att tvätta..

Ajaa imorgon börjar jag klockan 2 så jag tänkte passa på att sola innan jobbet. Det behövs! Varje morgon får jag panik över vad jag ska ha på mig för att jag inte vill visa min bleka kropp som inte passar ihop med mitt sminkade bruna ansikte. Det är dags att få lite färg på kroppen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback