Oväntat..

Igår vart det en oväntad utgång för min del, det känns alltid som att mina utgångar är oplanerade nu för tiden men det är skoj. Sofia kom hit och vi snackade, drack vin och gjorde iordning oss. Sedan drog vi ner till stan för att hänga lite på Gillet, vi träffade Frida och Ylwa där också. Vid 12 tiden gick vi och mötte upp Mia utanför Birger Jarl och begav oss in. Om jag ska vara ärlig så var det inget roligt ute, jag tittade på klockan hela tiden. Sällskapet var trevligt men alla andra där var inga roliga. Bara massa småttingar. Jag drog vid halv två tiden till Max och köpte mat till mig och Magnus och drog hem till hans kompis. Det kan vara den godaste hamburgaren jag ätit på länge haha..


Det blev inga kort igår så jag lägger upp en bild på mig och Sofia från i somras istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback