Min dag

Idag jobbade jag ett kort pass började 08.45 och slutade klockan 13.00.. Jag hann knappt med att göra något kändes det som, det var jätte mkt kunder som behövde hjälp och jag fick hoppa in i kassan rätt ofta. Blev iallafall klar med det jag påbörjade men jag hade velat hinna med mer! Det är inte roligt att känna så men samtidigt kan man inte hinna med det man vill jämt. Jag hjälpte ju trots allt kunder och de är ju dem jag är där för :)

Efter jobbet hade jag "möte" med Helene om ett skönhetsföretag som hon jobbar för. Det lät bra, jag trodde inte att jag skulle tycka det. Får se om jag också hakar på det eller hur jag gör. Jag fick en hemsida som jag ska gå in och kolla på och en broschyr som jag tänkte läsa lite i.

Ikväll blir det bio men Frida, vi har inte bestämt vilken vi ska gå på än. Kanske blir det mat på stan innan det också. Nej nu tror jag att jag ska gå och lägga mig och vila en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback