I min ensamhet

Idag blev det en spontan resa till Stockholm med Frida, det var kul. Hon skulle dit imorn egentligen för att hämta nycklar till hennes mormors lägenhet och för att se hur hon skulle gå från tunnelbanan och hem till henne. Frida ska nämligen praktisera i Stockholm om någon vecka och så tänkte hon passa på att bo hos hennes mormor eftersom hon bor i Stockholm. Det blev av idag istället pågrundav att Ikea ringde och ville att hon skulle jobba imorgon, så det skulle bli lite stressigt att ta detta imorn..

Aja det blev ingen shopping alls faktiskt vilket känns lite knäppt eftersom man ändå fick lönen idag. Vi passade ju på att gå i alla butiker eftersom vi ändå var i Stockholm, men nej jag hittade inget i min smak. Det känns duktigt, den här månaden måste jag vara ekonomisk med tanke på att jag har en del utgifter. Nu sitter jag här hemma och tittar på Lets dance i min ensamhet, har precis ätit jätte god lax med massa sallad. Jag kommer nog somna snart, är jätte trött.

Nu är det Layla som dansar, hon är super duktig tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback