Helena är tillbaka :)

Sitter här hemma nu efter att ha varit hemma hos Helena ikväll. Hon har äntligen kommit hem från landet långt borta, Cuba, hon har varit borta i en hel månad. Det har varit väldigt tomt utan henne här. Hon berättade massor om hennes resa och så, hon har haft det super bra där borta. Ska bli roligt att se alla bilder sen.

Tänkte gå och lägga mig snart ska bara titta runt lite. Kanske söka lite jobb, det har blivit lite av min nattsyssla på sista tiden. Det kanske är därför ingen hör av sig, de ser att jag sitter uppe hela nätterna också tänker de att det inte är en seriös person. Nej då.. Imorgon börjar jag klockan 4 så jag ska sova ut och sedan sola tänkte jag och kanske gå ut och gå innan jag börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback