Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Min kväll igår började bra, jag var påväg hem från jobbet klockan 20.15 och kände mig lite festsugen. Ringde runt till Mia och Sofia eftersom jag visste att de pratat om att de kanske skulle gå ut ikväll. Käre Mia var lite osäker på om hon skulle ut men att hon kände för det och Sofia var helt på.. Christina kom hem till mig vid 21 tiden och vi stressåt räkor och sedan var det bara att springa ut till Sofia som satt i bilen utanför och väntade. Vi åkte hem till Sofia på lite förfest och sedan drog vi till Platina. Det var helt okej där från början men sedan efter ett tag fick jag så sjukt ont i magen. Hade kramper hela tiden så det var bara för mig att ta en taxi hem och gå och sussa. Tråkigt men det kommer fler kvällar.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback