Min helg

Den här helgen har jag hunnit med rätt mycket. I fredags jobbade jag till klockan 7 och efter det åkte jag ner på stan för att träffa Christina. Planen var att vi skulle gå på bio men vi var där ungefär kvart i 9 så de filmerna man ville se hade redan börjat, vi bestämde oss istället för att gå och hyra film och massa gott och åka hem till mig. Det blev två filmer den ena hette The Mist, en rysare av Stephen King och en komedi med Eva Longoria. The Mist var en av de dåligaste filmer jag sett, se inte den. Filmen med Eva Longoria var däremot bra, det hade räckt med att bara se den faktiskt.

I lördags blev det utgång till Birger Jarl, vi var där vid 9 tiden för de hade invigning av den "nya" verandan. De bjöd på lite mat och Moét, sedan vid 12 tiden uppträde Veronica Maggio. Anledningen till att jag ens gick ut var för att hon skulle komma dit. Jag älskar ju alla hennes låtar. Det var en rolig utgång och rätt vad det var så var klockan 3 och det var dags att åka hem.

Igår vaknade jag upp med sminket på vilket inte var en rolig överraskning. Det är ett tecken på att jag blev lite rund om fötterna på lördagen. Jag och Magnus bestämde oss för att låna hans pappas bil och åka runt lite bara för att göra något. Det var rätt mysigt faktiskt, vi åkte förbi Stenhagen och träffade Shivan en snabbis och sedan åkte vi till Sävja för att hämta min post. På kvällen träffade jag Frida på stan, vi åt kebab och efter det gick vi på bio. Magnus och Shivan hakade på, vi såg Valkyria. Den var väldigt bra, jag trodde inte att den skulle vara det. En sak som var tråkig är ju att man vet hur den slutar eftersom den är sann och handlar om Hitler och så.. Men men jag rekomenderar den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback