Torsdag

Idag började jag klockan nio så det blev ingen sovmorgon denna morgon heller. Vi har fått in fem pallar med rea från Boden så min och Pernillas uppgift var att packa upp det, prismärka och hänga på "hästar" (ställningar som man hänger kläder på). De hade packat så sjukt mycket i varje låda och inget var sorterat, vi kunde hitta samma tröja i fyra olika kartonger och även i olika pallar. Detta gjorde det inte precis det lättare att prismärka eftersom vi var tvungna att leta fram det som vi redan prismärkt så det inte blev olika priser. Massor av extra tid. De hade sagt att de hade varit nogranna när de packat men det kan jag inte påstå att de varit, vi har ändå jobbat i forum när det var en utförsäljningsbutik och vi fick rea skickat till oss hela tiden. Vi har lite och jämföra med.

Men man ska inte klaga, annars hade jag det super kul, jag och Pernilla har så roligt när vi jobbar tillsammans. Vi har verkligen samma humör och vi jobbar så bra ihop, båda är väldigt snabba och effektiva. Tänk om vi hade fått jobbat tillsammans i en butik, tänk så bra det hade blivit.

Nu sitter jag här hemma och tittar lite på tv samtidigt som jag sitter och skriver om denna vecka här i bloggen. Ska nog titta på några The Hills avsnitt sedan ska jag försöka att gå och lägga mig tidigt, börjar nio imorgon med.

Kommentarer
Postat av: Frida

Mycket du har jobbat :) Kul! :) Hälsa Pernilla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback