Tisdag

Även denna dag gick till att inventera i Boländerna, Pernilla kom och hämtade mig här utanför mig så jag kunde sova lite längre än vad jag hade kunnat göra om jag skulle ta bussen. Detta uppskattas mycket av mig, jag gör allt för att få sova längre på morgonen. Det gick super fort att inventera idag också, vi var klara redan vid elva tiden. Eftersom jag egentligen skulle sluta klockan fyra tack vare att alla trodde att det skulle ta längre tid att inventera så stannade jag kvar i några timmar till ändå fast vi var klara. Resten av dagen gick till att galga påfyllnad och hänga ut det i butiken.

Jag slutade klockan tre och fick skjuts till Magnus av Pernilla, hon har blivit lite av min nya personliga chaufför. Hemma hos honom ringde jag till stället där jag ska ha min halkbana och bad om en ny betalnings grejs eftersom min familj lyckats slarva bort den gamla. Självklart gick det bra och de skulle skicka en redan idag, sedan ringde jag och bokade lite körlektioner. Det blir en dubbel lektion på fredag, en vanlig på onsdag och en dubbel på torsdag sedan på fredag är det halkbanan. Jag ville ha fler lektioner men det var så fullbokat så det fanns ingen chans, jag ringde även runt till fyra andra körskolor men det var fullbokat överallt. Kan tänka mig att alla börjar övningsköra nu, de vill antagligen ha sitt körkort till sommaren. Det vill jag med så spara lektioner till mig med, snälla.

På kvällen gick jag och Magnus och handlade lite mat på kvantum, skulle bara köpa bröd men det blev mer än så. Som vanligt, jag kan inte handla bara det jag ska från början, det blir alltid massa onödiga saker som hamnar i korgen. Resten av kvällen gick till att vi var hemma hos mig, tittade på tv och sedan gick vi och la oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback