Onsdag

Jobbade idag igen men denna dag blev det på Gränby, min butik. Det var bara galgning som gällde för hela slanten, det kommer in så himla mycket nya kläder på dam. Väldigt fina kläder också, det är alltid roligt. Det märks att de har börjat gå in för den yngre målgruppen nu som de har sagt att de ska göra. En kunde frågade även idag om vi hade bytt inköpare eftersom det är så mycket finare kläder nu.

Jag slutade klockan åtta och när jag var hemma satte jag igång att packa ihop alla saker här i lägenheten. Ska ju flytta härifrån och in till en lägenhet på kungsgatan förhoppningsvis, verkar ha blivit lite konstigt med det där. Men om det går som planerat flyttar jag in i den nya lägenheten på söndag, det hade varit bra. Jag är inte helt klar med packningen men det mesta är nerpackat iallafall, det tog mycket längre än vad jag hade tänkt att det skulle göra. Var klar vid tolv tiden så jag tvättade bort sminket borstade tänderna och gick och la mig på en gång.  

Kommentarer
Postat av: Ello

Hallå, ska du flytta, vart? Me vem o hur haru fått den? SAAAKNAR DIG! Kom hit snart! :D

Pussisar

2009-02-13 @ 10:41:14
Postat av: Ello

Hallå, ska du flytta, vart? Me vem o hur haru fått den? SAAAKNAR DIG! Kom hit snart! :D

Pussisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback