Måndag

Min måndag gick till att vara i Lindex butiken i boländerna från 12-19.15 och inventera. Det brukar vara rätt jobbigt att inventera just för att man alltid hittar massor av gamla lådor i alla vrår fulla med rea utan lappar, så då måste man gå till kassan och söka efter dem. Detta brukar ta sin goda tid kan man säga. Men så var inte fallet i den här butiken, de har en sådan ordning. Riktigt skönt! Jag tror aldrig att jag har varit med om en sådan lätt inventering.

När vi slutat fick jag skjuts hem av Pernilla, super snällt av henne. Väl hemma åt jag lite mackor och avokado, sedan tvättade jag håret och skrubbade bort min brun utan sol. Nu är jag likblek igen och jag orkar inte smörja in mig på ett tag. Kanske blir till helgen. Efter det gick jag och la mig för jag skulle börja tidigt dan efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback