Kanske dags att dra sig i kragen.

Har inte bokat körlektioner än, måste skärpa till mig nu är det bara två veckor kvar tills halkbanan.. Ska nog boka imorn, det blir Vaksala trafikskola tror jag. De har Saab bilar och Anna på mitt jobb som jag ska göra halkbanan med kör där och hon tycker att det är bra där. Så får det bli helt enkelt.

Idag har jag varit lite effektiv och sökt några jobb, får se om det lönar sig. Jag har sökt jätte många jobb nu under den sista månaden så om någon skulle ringa skulle jag inte ha någon koll alls på vilka de är som ringer känns det som. Jag är dock inte super stressad om ingen skulle höra av sig. Jag har ändå Lindex och det kommer nog rulla på rätt bra nu fram till sommaren och under sommaren. Det löser sig alltid känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback