Jag lever.

Övingskörningen gick super bra som tur var, jag kom snabbt in i det igen. Vi tränade en del på att växla ner i svängar, eller snarare växla ner i tid. Antingen gör jag det för tidigt så jag nästan kryper fram flera meter innan svängen eller att jag gör det försent vilket gör att jag åker för snabbt. Men men det börjar ta sig, känns skönt att jag tagit tag i det igen.

På jobbet var det mer rea som skulle packas upp och märkas om. Det var en super trevlig överraskning när vi öppnade underklädes rean, de låg huller om buller, galgarna var trasiga och när man tog upp en bh så hängde fem till med. Såg ut som att de bara hade kastat i underkläderna i lådorna. Inte snällt.

Nu sitter jag här med min syster Johanna, vi har beställt pizza så vi och väntar på dem nu. Det blir en lugn kväll för min del, det ska bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback