Jag lever mig in i deras värld.

Idag har jag varit ledig hela dagen lång... Helena kom förbi vid 1 tiden, vi lagade super god lunch tillsammans. Det blev kyckling fylld med cream cheese ost med ris, café de paris sås och massa grönsaker till. Riktigt gott men nu sitter jag här igen och är hungrig, det är inte lika roligt att laga mat till sig själv precis. Hon åkte iväg till jobbet vid halv 4 tiden så sedan dess har jag legat under min filt här i soffan och tittat på The Hills avsnitt. Drömmer mig bort och tänker att jag lever i deras liv för en stund... Jag har verkligen inte fått någonting vettigt gjort överhuvudtaget men så är det en del dagar. 

Ska titta på ett till avsnitt och sedan ska jag gå hem till Magnus och kanske få någon god mat där istället. Hans mamma lagar så god mat, det är tur att man kan få komma dit ibland och smaka :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback