Hej mina vänner

Tänkte bara att jag skulle skriva att jag inte har något simkort till mobilen just nu, så det går inte att ringa mig. Det blev inaktivt i måndags. Jag har nämligen köpt en ny mobil och jag valde att ha kvar mitt nummer vilket nu har lett till att de har stängt av mitt kontantkort och abonnemanget är tydligen påväg. Det dryga är att det aldrig kommer. Men då vet ni varför det inte går att ringa mig eller om ni skickat något sms och ni inte fått svar. 

Mitt mobilabredband har blivit helt stört också så jag kan inte gå in på internet på min dator, därför har jag inte skrivit något inlägg heller. Det känns som att jag inte har någon kontakt alls med omvärlden just nu..  


Den är finare i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jaaa what IS the hell? Går inte att få tag på dig ju :( Men fan va kul att ses på lördag iaf :) Var ett tag sen nu! Pusspuss

Postat av: Frida

Nämen, helt onårbar! Herregudars!

2009-02-25 @ 19:45:29
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback