Jag vill ha sommar nu...

Igår åkte jag och Magnus till nya Ikea för att köpa en byrå, just nu bor mina kläder i Ikea kassar och har gjort det i två månader. Vi virrade runt i cirklar där inne och försökte hitta men tillslut kom vi fram dit vi skulle. Det blev ingen byrå, det fanns ingen som jag tyckte hade tillräckligt med bra förvaring och jag ger mig inte på en Malm igen, alla mina lådor pajade. Nej köpte en garderob istället för ett super bra pris (hade tänkt att betala nästan dubbelt).. Nu är det ingen tvekan om saken att jag får plats med mina kläder och man kan ju till och med shoppa och få plats att lägga in kläderna vikta istället för att trycka in som jag har fått gjort innan. Idag är projektet att bygga ihop den, tror att det kan bli lite små bråk medans vi gör detta... Men men det blir ju bra tillslut.

Kvällen igår var jag hemma hos Sofia, Helena och Mia var också där. Vi åt massa mumsigt och pratade en hel del, planen var att vi skulle se robinson men det blev inget av det.. Sommaren kom på tal och vad vi ville göra, det finns så mycket man vill hinna med. Två månader på året är det i princip sommar här i Sverige och det är då man försöker trycka in allt roligt man vill göra. Gotland hade varit underbart men nu blir det ju inte så.. Kanske nästa år vem vet. Annars blir det Usa för att hälsa på Christina i Augusti men sedan har jag faktiskt inga mer planer just nu. Det kan bli så att jag följer med tjejerna till Finland, får se.


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken härlig bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback