.......

En del människor älskar man och en del hatar man så är det bara. Oftast ogillar, hat är ett så starkt ord i de flesta fall. För starkt. Jag känner en människa som jag faktiskt kan säga att jag hatar på allvar. Hemskt att säga men så är det faktiskt. Har försökt att tycka om henne men hon gör det bara mer och mer omöjligt för varje dag som går, vad är det för fel på dig? Jag förstår inte hur man kan lyckas att få så många personer att tycka illa om en, du tror att du är bäst på allt men det enda du faktiskt är bra på är att för varje ny dag som går få en ny person ogilla dig. Grattis!

Kommentarer
Postat av: Frida

Dampobert :)

Postat av: ello

koncentrera dig på dem du älskar istället =) som mig ;De

2009-04-22 @ 15:48:23
URL: http://etphonehome.blogg.se/
Postat av: ello

koncentrera dig på dem du älskar istället =) som mig ;D

2009-04-22 @ 15:48:55
URL: http://etphonehome.blogg.se/
Postat av: Christina

oh no.. ar det har pga att jag svarade lite sent pa ditt facebookmail? :P

:)

Puss

2009-05-14 @ 20:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback