Jag har inget liv.

Jag känner mig helt slutkörd, sitter och kämpar med att hålla ögonen öppna. Jag tror att jag får gå och lägga mig tidigt ikväll om jag ska orka jobba imorgon. Tänkte iallafall att jag skulle berätta vad jag har gjort i helgen.

I fredags jobbade jag till kl 7 efter det följde jag med Magnus till gillet och tittade på en modevisning. Vi tittade på det i kanske fem minuter sedan drog vi till platina, där träffade vi hans kusin och farbror. Jag blev rätt full trots att jag knappt drack något, men sådär kan det bli ibland. Magnus satte mig i en taxi så jag var hemma rätt tidigt.

Igår jobbade jag också, men i gränby. Det var jätte länge sen och det var roligt att träffa de som jobbade. Lite jobbigt var det dock när kunder kom och frågade om en del plagg, för jag hade ingen som helst aning vart de var. Har ju jobbat i forum och där är det bara rea plagg så allt var nytt för mig i butiken. Men det gick rätt bra ändå.. Efter jobbet träffade jag Christina, vi gick och åt kebab på Jalla, det var mumsigt. Sedan gick vi och hyrde film och köpte massa godis och åkte hem till henne. Jag hade inte varit hos henne sedan hennes familj och hon flyttat till deras nya hus, vilket är rätt nyligen. Jätte fint var det verkligen, de hade bubbel badkar och bastu. Riktigt lyxigt :).. Vi tittade på filmen som vi hyrt "Funny games" och sedan åkte jag hem.

Idag har jag också jobbat men idag var det boländerna, roligt att träffa dem med. Jag passade även på att köpa smink och så eftersom man får rabatt. Jag ska ju försöka vara ekonomisk den här månaden eftersom jag ska bo själv nu. Tänkte vara duktig och storhandla också, det känns som att det blir lättast så. Magnus kom och hämtade mig efter jobbet, planen var att vi skulle titta på Ikea och jag skulle köpa lakan och så. Men hans pappa behövde bilen igen för att han skulle skjutsa Magnus faster till centralstationen så det blev ingen shopping för mig. Förhoppningsvis kan vi göra det på tisdag då jag är ledig istället. Nu sitter jag här och är som sagt sjukt trött. Vi kanske skulle ta en sväng ut med bilen men får se om jag hinner somna innnan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback