Nu är jag i Norrköping!

Igår började min dag med att jag jobbade i forum igen, det är alltid de otrevligaste och konstigaste personer som kommer när det är rea. Man har verkligen slutat att bli förvånad över hur folk beter sig. Men men så är det.. Efter jobbet åkte jag till sävja för att möta Helena, Åsa och Sara. Vi hade en tjejkväll med pizza, godis, chips, läsk och vindruvor. Man ångrade verkligen att man tryckt i sig allt efteråt men det var ju gott så man kunde inte låta bli. Vi tittade på hål i väggen eller vad det heter, lite skumt program men underhållande.

När alla skulle hem åkte jag ner till stan till Escobar för att träffa Clara, hennes vänner och Christina. Det var Christina och två till av hennes kompisar som hade bjudit dit folk så jag kände att jag skulle ställa upp. Det var inte fullt med folk men det funkade jag var ändå inte på värsta partyhumöret så för mig spelade det ingen roll. Jag åkte hem med halv tre bussen och skulle upp kl 9 imorse så jag fick inte mycket sömn inatt.

Nu sitter jag i Norrköping hemma hos Farfar, åkte dit idag efter jobbet. Ska vara här tills på tisdag så det blir en snabb visit. Imorgon kommer Magnus vilket jag verkligen ser fram emot. Innan han kommer ska jag och farfar och min farbror förbi min farmor. Hon är jätte sjuk så vi ska komma förbi och överraska henne med mat och så. Det ska bli mysigt, hoppas hon blir glad vilket jag nog tror.

Nu ska jag titta på Lilja 4-ever tycker inte om den filmen, den är så hemsk. Men tyvärr har jag inte så mycket till val för jag fattar inte hur man byter så man kommer till tv1000 kanalerna.. Känner mig helt oteknisk.


Kommentarer
Postat av: Elaine

Gullegroda! Du ær ju hemma! Du måste høra av dig, har ju oroat mig som fan. Hoppas du har de bra hos din farfar i alla fall.

Saknar dig såå mycket!!

Pusspuss o kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback