Hej på er!

Nu är jag tillbaka! Det var ett tag sedan jag skrev men jag tappade totalt lusten till att skriva här, delvis på grund av att det har gått lite upp och ner i mitt liv. Mest ner men nu ska vi inte vara negativa, man ska le och se framåt. 

Idag har jag först jobbat i forum, måste passa på att skriva att jag saknar gränby väldigt mycket. Det är så tråkigt att det inte finns några tider där, det är ju där jag trivs bäst men men så är det..  Efter jobbet träffade jag min vän Christina. Vi gick först och fikade på Waynes coffee där vi åt den goda ceasar salladen, efter det gick vi på bio. Vi såg Get smart och den var bra, Christina satt och skrattade under hela filmen. Men det var inte den roligaste filmen hon sett vilket får mig att undra hur mycket mer man kan skratta åt en film? Går det ens? Det är alltid lika underbart att umgås med henne, hon får en alltid på bra humör vilket gör mig glad. Jag tycker om personer som lyser upp ens tillvaro och det gör hon verkligen, iallafall min. Nej nu ska jag gå och sova. Det kanske kommer ett litet inlägg imorn.


Christina och jag på studenten. Älskar den här bilden, den symboliserar vår vänskap så himla bra.

Kommentarer
Postat av: Christina

nemen ååhh.. sötis! vad gullig du är :D Det är jättekul att vara med dig med! fast du får mig inte på bra humör! skojja :D joho då! de gör du :D alltid lika kul att umgås! hoppas du hade en trevlig bussresa hem! kändes dock som att jag hela tiden babblade om mig själv :S nästa gång ska jag vara tyst! :DD

2008-09-19 @ 01:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback