Det går bra nu :)

Vill ni veta en sak mina kära vänner, jag ska flytta! Sofia ska flytta hem till sin kille och hon vill inte sälja sin lägenhet utan hyra ut den i andra hand, till mig! Jag flyttar redan nästa helg, gud vad jag längtar. Det blir perfekt för oss båda, vi ska ha en test period fram till jul först har vi bestämt och se hur vi båda känner. Just nu känns det skit bra och jag har redan varit inne på ikeas hemsida och runt lite.

Blev ännu gladare nu när jag var inne och tittade på min lön, det var mer än vad jag räknat med. Ska dock leva på den i två månader eftersom jag jobbat 6 dagar den här månaden men med den här lönen kommer det nog gå galant.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Shiit vad kul. Det låter ju as bra! Lycka till =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback