Underbara helg

Nu var det ett tag sedan jag skrev, men har gjort några inlägg på min och Christinas blogg. Min helg har varit väldigt rolig. Först i fredags åkte jag hem till Clara med godis och snackade en massa, det har hänt en sak i hennes liv som inte är så rolig. Men jag tror att allt kommer lösa sig till det bättre faktiskt. I lördags jobbade jag och sedan åkte jag och Clara hem till mig och åt hur god mat som helst, potatisgratäng kött och massa sallad. Senare på kvällen drog jag ut med Sara till bj, det var faktiskt jätte roligt. Var ett tag sedan jag hade kul på Bj men kvällen var riktigt lyckad. När jag drog hem ringde jag Clara (hon hade varit inne i stan hos en kompis) och vi tog taxi hem. Var hemma klockan 5 på morgonen och sedan skulle jag upp kl 10 för att dra iväg att jobba. Sjukt trött var jag men det funkade..

Idag är jag ledig och vaknade precis, älskar att sova hur länge jag vill. Funderar på att gå ut och gå, det är inget fint väder men jag behöver ut och röra på mig. Sedan ska jag försöka söka lite jobb, man är ju praktiskt taget arbetslös och det är inget roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback