Nu är jag vuxen, lite iallafall.

Det var ett tag sedan jag skrev nu men det är bara för att jag har haft det fullt upp här.. I fredags flyttade jag in i lägenheten, så himla skönt! Det är verkligen underbart att bo alldeles själv (även om jag tvingar Magnus att sova hos mig varje natt).. Jag har inte riktigt blivit klar med allt, är en del gardiner och sådant som skall köpas, men för tillfället är jag helt pank så får vänta till nästa lön.

I lördags blev det förfest hos mig och sedan utgång på Bj, det var helt okej men jag var så sjukt trött! Mitt humör blev inte bättre av att vi fick stå och vänta i 40 min på att taxin som skulle ta oss till Bj skule komma heller men men.. 

I måndags kom Christina och hälsade på mig. Vi hyrde filmer, åt räkor och godis och hade det riktigt mysigt.. Fick även höra när hon pratade med sin lover som bor i USA, hon pratade faktiskt väldigt bra. Jag blev förvånad över att hon kan amerikanska liksom, hon är ju norsk? Nej då.. Hon sov över hos mig så jag bjöd på en riktigt äcklig lunch innan jag skulle till jobbet och hon skulle hem. Jag kände att hon var värd det..

Igår jobbade jag på gränby, riktigt roligt. Vill att det ska vara mer tider där men så är ju inte fallet. Ajaaa det var väl allt som jag kom på som var värt att berätta.


Här är en bild från i lördags. Jag ser jätte lång ut.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha ja men gud så lång, du måste ju ha växt hur mycke som hellst..! Haha kul kommentar ju! Älska du! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback