Nämen hej är du här!

Idag har jag jobbat, det var rätt lugnt för att vara i forum vilket var lite tråkigt. Vi försökte hålla oss sysselsatta genom att hitta på lite olika saker att göra. Det gick lite sisådär. Det var en kund som frågade efter killtrosor idag, det tyckte jag var lite roligt. Då var jag ju tvungen att fråga vad hon sa så hon fick komma på hur det lät, elakt kanske.

Jag fick ett efterlängtat telefonsamtal idag också. Blev riktigt glad, detta kan göra att mitt liv blir annorlunda. Lite iallafall och det skulle kännas så himla skönt. Berättar inte vad det är förrän på fredag. Nej nu ska jag äta chokladpuddingen som Clara glömde kvar här, mums! Jag har blivit en riktig nattuggla på sistonde, kanske borde ändra det. Jag skulle vilja vara en sån där duktig person som går upp nån timme tidigare på morgonen och går ut och går innan jobbet. Kanske ska bli mitt mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback