Jag är sämst.

Nu var det riktigt längesen jag skrev här igen, jag blir faktiskt irriterad på mig själv. Sanningen är den att jag knappt suttit vid en dator på en vecka så det är lite därför. Det har hänt lite grann sedan sist, förr förra helgen var min kära vän Elaine här i Uppsala och hälsade på med sin norske käresta. De var jätte gulliga tillsammans och han verkar vara jätte bra för henne. Alla tjejerna + Elaines kille var hemma hos Sofia på lördagen och åt tacos och pratade en massa. Sedan drog vi ut, som vanligt blev det Birger Jarl. Jag träffade även Frida där, så vi hängde på andra dansgolvet. Det blir aldrig roligare på det dansgolvet än när man är med Frida så är det bara.

Sedan har vi stängt igen Lindex butiken i forum, det gick jätte fort att få bort allt. Skönt! Det mesta vi gjorde de två sista dagarna var att äta mat och fikat, självklart bjöd Lindex på detta. Nej men vi kämpade rätt mycket den andra dagen om jag ska vara ärlig men det låter mer lyxigare i den första meningen.

Förra helgen blev det utgång båda dagarna för min del, fredagen var inte planerad men jag brukar ha lätt att ändra på det. Först var jag och Frida hemma hos mig, vi åt varma mackor och jag förfestade (3 cider).. Sedan drog vi hem till Fridas vänner Kristina och Kajsa aka tvillingarna. Det var mysigt även om vi inte var där länge. Resten av kvällen spenderades på premiären av Teatern, det "nya" utestället här i Uppsala. Det var rätt kul, tråkigt bara att de två små dansgolven skulle vara så sjukt varma det gick knappt att vara där inne. Jag ska nog gå dit mer ändå och ge det en till chans.

På lördagen var jag, Christina och Clara hemma hos mig och förfestade och gjorde iordning oss för utgång. Sedan drog vi till en maskeradfest inne i stan, inte den roligaste festen jag varit på. Jag började tillochmed att bråka med en kille där som var lite smått dryg. Efter det drog vi till Birger Jarl, kanske inte den roligaste utgången. Det var ingen man kände igen och sedan var jag nog lite trött från gårdagen. Mina fötter var jätte trötta, så jag och Christina gick till Mcdonalds och åt och sedan tog vi en taxi hem till mig.

Den här veckan har jag varit förbi Martinas Delikatesser på en "intervju" det gick bra för jag fick jobbet. De är bara en julförsäljning så det handlar om 2,5 månad men ändå känns det riktigt skönt. Kan koppla av ett tag och söka jobb i lugn och ro. Jag börjar redan imorgon, ska bli jätte roligt att testa på något nytt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback