Dagarna går så snabbt

Ja då sitter man här själv i lägenheten igen, mina vänner har precis åkt hem. Det är rätt skönt ändå att sitta här vid datorn, lyssna lite på musik och bara ta det lugnt innan man ska gå och lägga sig. Min kväll har gått till lite tv tittande med Helena, Sara och Mia och sedan har vi pratat massor. Planen var att vi skulle se Desperate Housewives men man såg knappt någonting, det brukar lätt bli så när man träffas. 

Imorn är jag ledig, iofs är jag väl ledig hela tiden nu då. Har inte fått några tider på Lindex och mitt andra jobb har jag sagt upp mig på. Jag känner ändå inte super panik över det, jag klarar mig. Ska försöka se positivt och verkligen försöka hitta mig ett nytt jobb. Ja, imorn blir det mest att jag ska ta det lugnt på dagen, har jobbat 9 dagar i rad så jag känner att jag behöver det nu innan jag tar tag i mitt liv.

På kvällen ska jag förbi Gränby Centrum på den såkallade Vip kvällen, det är ju en del nya butiker som öppnar på torsdag så det ska vara premiärvisning för de mest omtyckta gästerna mellan 20-22. Det ska tydligen vara massor av bra erbjudanen i butikerna och uppträdanden på fyra scener, det kan kanske bli kul.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback