Jag vill ha jul nu.

Igår var jag på stan och fikade med Åsa, det var trevligt. Jag drack självklart en chai-latte i en hur stor kopp som helst, mums! Efter att vi fikat gick vi runt och tittade på julpynt i inredningsbutiker, man kom verkligen in i julstämning. Det är så mysigt med jul, hoppas bara att vi kommer ha snö då annars är det inte lika mysigt. 

Idag ska jag först till Lindex och skriva ut en arbetsansökan och sedan ska jag ner på stan och lämna in det. Jag ska bara lämna in till en butik först och främst idag. Får se hur jag gör framöver, tycker inte om att gå runt i alla butiker i stan och lämna in det är lite jobbigt. Annars har jag inga planer för ikväll, får se vad som händer. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback