Underbart.

Den här helgen har det varit mycket jobb men samtidigt har jag bara tagit det lugnt på kvällarna. Det är verkligen skönt att bara vara hemma på kvällarna och äta något gott med en kompis istället för att gå ut med högklackat i snön och vakna upp bakis. Jag har tappat all lust på att gå ut nu eftersom att det där hände förra helgen, ska nog inte gå ut på ett tag tror jag.

Min helg har jag varit med Christina både fredag och lördag kväll, det har varit mysigt. Vi har pratat massor och ätit gott, det är så livet ska vara. I lördags köpte vi hem pizza och tittade på Idol, rätt skönt att Anna åkte ut. Jag tycker inte om att hon alltid ska dra ut på varje ord när hon sjunger, hon kan bara göra en låt bra enligt mig och det är den som hon sjöng på auditionen inför juryn. Jag tror att Kevin kommer vinna, känns rätt självklart.  

Igår köpte vi ost, kex och vindruvor, men vi åt inte upp det för att vi var mätta efter vår middag som serverades kl 10 på kvällen, jag slutade nämligen klockan 8. Antingen får jag mumsa på det ikväll eller så tar vi det någon annan dag, innan det blivit gammalt.

Idag jobbar jag 15-20.15 på Lindex, det är en rätt skön tid. Jag mår så himla mycket bättre när jag jobbar på Lindex, det finns alltid något att göra och personalen är underbara. Nu ska jag bara ta det lugnt och titta på tv innan jag ska börja göra iordning mig för jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback