En idiot kastade en flaska i huvudet på mig.

I lördags var jag ut med Sofia, Mia, Sara och m.fl. det började rätt mysigt hemma hos Sofia där vi åt paj och sallad. Clara var med när vi åt och så också men drog hem när vi skulle bege oss ut. Iallafall när vi kommer in på Birger Jarl så sätter vi oss först en stund och sedan går jag och Mia iväg och dansar. Det börjar med att vi står på högtalarn (nej jag vill inte stå där men Mia tvingade mig) och dansar och helt plötsligt kommer det några tjejer och killar och ställer sig där och verkligen tränger ut mig mot väggen, alltså de står runt om mig så jag inte kan gå därifrån. Jag blir så irriterad så jag tillslut frågar om jag kan få komma därifrån...

Vi går och sätter oss och efter ett tag går vi och dansar igen (den här gången inte på högtalaren) och plötsligt känner jag att något slår till hårt i mitt huvud, jag tar upp händerna för att känna vad det var och mina händer blir fulla med blod. Jag får panik och börjar gråta och det bara fortsätter att rinna.. Vi får gå in där personalen jobbar och jag blir omplåstrad samtidigt som det vägrar att sluta blöda. Efter att några har tittat på såret säger de att jag inte kommer behöva sy, jag ville iallafall gå till Akademiska för att höra vad de hade att säga och de sa att det inte heller behövdes. Lite känsligt med att sy i ansiktet och så...

Det som hände var att jag fick en flaska kastandes i huvudet, jag vet inte om det var med flit men samtidigt har jag svårt att tro att det var en olyckshändelse. Jag fick ett stort jack i pannan så han måste verkligen ha tagit i när han kastade den, det blir inte precis så om man råkar kasta en flaska mot golvet. Jag blir så irriterad för han hade inte ens mage att komma fram och be om ursäkt, han stod ca 2 meter ifrån mig och såg mig blöda. Han bara fortsatte att dansa, det kanske också är ett tecken på att det kan ha varit med flit. Men det som gör mig mest irriterad är att han inte fick några konsekvenser, visst han blev utkastad men det blir ju vem som helst som är för full.. Han kan ju lika gärna komma tillbaka nästa helg och få för sig att kasta en flaska i huvudet på någon. Det känns tryggt och fint. Konstigt att inte vakterna ringde polisen kan man tycka.. 

Aja jag ska iallafall vara glad att jag inte fick flaskan i ögat, då hade jag lika gärna kunnat vara blind idag.


Kommentarer
Postat av: Elaine

Oherregud!!

Vafaan, med gud hur mår du har du ont? Fick du såret i ansiktet? Jævla idiot alltså, hade jag vart dær hade han minsann fått stryk!!

Stackars liten!

Hoppas allt ær bra førutom det :)

Postat av: Frida

Jävla idioter är vad dom är, fick ju chock när du berättade, helt sjukt! Men tur i oturen ändå, att du klarade dig så pass bra ändå! Skriiv mera! =) WII!

2008-11-18 @ 19:49:15
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback