Min helg

I helgen har det inte blivit något festande, skönt! På fredagen kom min käre vän Lisa på besök, det var jätte längesen vi sågs. Det blev tacos till middag och vi pratade en massa om våra liv, det var mycket man hade att uppdatera sig med.

Lördagen var egentligen planerad till en heldag med shopping i Stockholm men eftersom ingen av oss två hade så speciellt bra med pengar så bestämde vi oss för att gå på stan här i Uppsala istället. Det enda jag köpte var en tröja från Gina Tricot, som jag inte riktigt är säker på om jag ska behålla. Vi var och fikade på Waynes också, ett dyrt besök blev det. Det vi åt var inte en hit precis det stod att det skulle vara guacemole i men jag såg ingen skymt av det, man ska alltid ta det man vet är gott. På lördag kväll åkte Lisa hem och jag åkte hem till Christina, vi tittade på massa klipp som vi spelat in under gymnasietiden. Tråkigt nog hittade vi inte de färdiga filmerna som vi har gjort..

Söndagen jobbade jag på Gränby och efter det gick jag hem till Magnus, åt middag med hans familj och så. Sedan tittade vi på en film och efter det orkade jag inte gå hem så jag sov kvar. 

Nej nu måste jag skynda mig ska till mitt underbara nya jobb... Vet inte hur jag ska prata med honom blää...


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vart är ditt nya jobb?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback