Hej!

Denna helg har det inte heller varit något party för min del, det känns bra. Jag är verkligen en person som har mina perioder då jag vill gå ut hela tiden och tvärtom, nu är jag i en period då jag inte alls vill det. I fredags var jag med Magnus, vi tittade på Idol och bara tog det lugnt. Jag tyckte att det var bra att Johan åkte ut, orkar inte med alla småttingar som alltid ska sitta och skrika i bakgrunden så fort han visar sig. Det var lite läskigt att se han största fan, hon kan inte må bra. Jag fick panik över hur hon betedde sig, om jag hade varit hennes kompis hade jag slagit till henne. Nej det hade jag inte gjort så hemsk är jag inte men jag hade sagt till henne iallafall.

Igår (lördag) var jag hem till Clara, Isabel kom också förbi. Det var roligt att träffa dem, vi hade vår såkallade kräftskiva. Lite sent kan en del tycka eftersom man brukar ha det i augusti men vi tyckte att det passade perfekt nu. Jag åt dock räkor istället orkar inte hålla på och kämpa sönder mig med en kräfta för att sedan få en ut en super liten bit kött, inte värt jobbet. Räkor är helt min grej skulle kunna äta det varenda dag. Förutom att vi åt mat så tittade vi på massor av roliga klipp på youtube, drack vin och skrattade en hel del. Vi spelade även wii, jag var bäst. Du behöver inte påstå något annat Clara, båda vet att jag har rätt.  


Kommentarer
Postat av: Vinnaren!

Haha,, oki någon som vill skryta om något som inte stämmer:P Haha vi ALLA vet att jag vann! Jag såg inte ut som en psyko heller ;) Men det kan vi fixa. Jag menar att du kan få vinna minst en match.. Säg bara till när du e sugen på revansch :D



//Kram och tack för en trevlig lördag

2008-12-02 @ 20:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback