Är så irriterad!

Jag är otroligt irriterad just nu, känner att jag måste skriva av mig lite.. Fick precis mitt schema för hur jag ska jobba de kommande veckorna, det visade sig att jag bara hade stängningstider och att jag jobbade 2-3 dagar i veckan. Först och främst har jag blivit lovad att jag ska ha 60-100%, det blir det inte precis på 2-3 dagar med 4,5 - 5 timmars pass. Jag sa att eftersom jag omöjligt kommer upp till 60% så måste jag kunna ta extra tider på Lindex för att få ihop det, har ändå en hyra att betala. Jag kan då inte bara jobba bara 14-19 här, just för att de få extra timmarna som finns på Lindex ofta är 15-20 pass. Nej men då var det mitt problem och att om jag inte kan jobba de passen är det min uppgift att fixa det. Jag menar inte att jag bara vill ha öppningspass men åtminstonde något sådant, det ska ändå vara rättvist. När jag då säger att jag har rätt till att först kolla på schemat och sedan godkänna det så fick jag bara ett hånskratt..

Jag fick även höra att jag skulle lugna ner mig.. Just nu känner jag att jag inte har några problem alls att gå härifrån. Det finns så mycket som jag tycker är fel här och det som är mest irriterande är att det inte går att prata om det. I telefonen när man ringer och är irriterad lovar han en massa och det låter så bra men sedan blir det aldrig bra. Det finns inte ens ett kollektivavtal och det gör ju att jag princip inte alls har några rättigheter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback