Måste flytta.

Just nu har jag en sådan enorm panik över hur jag bor, det går helt enkelt inte att leva såhär längre. Nu är jag så desperat att jag till och med har tittat efter andrahands boenden, inte för att det är helt hemskt men det känns som att man tappar lite trygghet när det inte är en själv som står på kontraktet.. Har dock bara hittat lägenheter där de vill att man ska bo där över sommaren, jag vill bo längre.. Det kanske slutar med att man måste köpa en lägenhet tillslut. Jobbigt att stå på ett lån när man inte ens har ett riktigt jobb. Någon som har en lägenhet att hyra ut?  

image426

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du skriver ju ett nytt kontrakt när du hyr i andra hand. Det blir lixom ett andrahandskontrakt =P hihih...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback