Hej!

Nu sitter jag här på jobbet (i boländerna) och är helt proppmätt. Har tryckt i mig fem pannkakor vilket inte var så smart kom jag på nu i efterhand. Ajaa har försökt ringa anderssons trafikskola för att kolla med dem hur de tycker att jag ska göra med lektioner och så men deras telefonsvarare går igång hela tiden. Får ringa imorn igen, jag vill ju sätta igång! Idag händer det inte så mycket, ska jobba till 7 sen ska jag hem och titta på greys anatomy. En riktigt mysig kväll med mig själv blir det nog, men det funkar det med. Nej nu måste jag kila..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jaaa! Juste det är ju grey´s ikväll =) wihoo

Postat av: jessica

Anderssons trafikskola e jätte bra!
Lycka till!

2008-05-21 @ 23:44:07
URL: http://freakyjessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback