Godmorgon!

Igår var jag på inflyttning/födelsedagsfest hos Åsa. Det var rätt mycket folk och vi blev bjudna på supergod paj och pastasallad, paj kan vara en av de godaste maträtterna jag vet. Självklart fick dem massa presenter, av oss (mig, Sara och Mia) fick hon en kokbok som vi lagt i en korg med massa ostar, kex och vindruvor i.. Smarrigt! Sedan fick dem lite av varje till hemmet av de andra.

När klockan blev 11 skulle Magnus åka hem och sova, han började halv 5 på morgonen. Sofia skulle skjutsa honom så vi hängde med i bilen och åkte till bj. Kvällen där var helt okej, Adam Tensta uppträde så det var väl det som var skoj. Jag tog halv 3 bussen hem och Sara och Mia stannade kvar. Det var riktigt skönt att jag tog bussen, hade varit så onödiga pengar om jag tagit taxi istället. Det var lite tråkigt att jag fick åka hem till mig i min ensamhet och sussa själv, brukar alltid åka hem till Magnus när jag varit ute. Men men så är det..

Idag händer det inte så jätte mycket, ska jobba 15-20.15.. Sedan får jag se om jag ska hänga med Sofia, Sara och Mia till deras vän My. De ska äta tacoos och dricka vin, det låter mysigt men får se hur det blir. Jag känner för att åka hem till Magnus och köpa hem något gott att äta, men måste kolla hur han jobbar imorgon först..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback