En helt vanlig dag

Idag har jag jobbat 12-19.15 igen så det är det dagen har gått till. Jag börjar trivas mer och mer med personalen i boländerna, jag har haft lite svårt för en del av dem men nu tycker jag att alla är super snälla. Men de på gränby är fortfarande mina favoriter, saknar dem faktiskt! Iallafall hittade en jacka på barnavdelningen idag som jag ska handla imorgon när lönen kommit. Den är på rea och kostar 179:- och sedan får jag ju personalrabatten som är 30% så min nya jacka kommer kosta ungefär 125:-, det känns mycket bra. Jag vill ha lönen nu så jag kan shoppa massor och äta god mat.

Nej nu ska jag gå och packa min väska och sedan åka iväg till Magnus. Hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag köpte den innan jag hade kollat din blogg. Men du hade ju pratat om den, och när jag såg att den bara kostade 10kr var jag ju bara tvungen och köpa den =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback