Dåligt köp.

Eftersom jag har läst ut alla böcker jag äger och har så bestämde jag mig idag för att köpa mig en ny, vilket jag också gjorde. Det tråkiga är att det är den dåligaste bok jag någonsin läst. Bokens omslag var fullt med lovord och hon hade tillochmed fått ett pris för den så jag tänkte att den säkert var bra.. Den är även skriven som en dagbok och det brukar jag alltid tycka är roligt att läsa, i vanliga fall så att säga. Boken består endast av konstiga texter där hon försöker sätta in så svåra ord som möjligt i en mening. Riktigt tråkig i mina ögon. Tänkte att jag skulle sätta in en liten text ur boken så man kan sätta in sig lite mer:
"Onsdag
Mitt egentliga problem ligger inte i frontalloberna eller ciliarmusklerna. Mitt egentliga problem ligger i att jag inte tycker om vare sig teorier eller teknik. Ger de mig en ism parerar jag med min fickräknare, ger de mig en fickräknare knattrar jag ihop en science fiction-novelett om den. Det är mitt problem."

Visst det är säkert jag som inte förstår hennes intelligenta texter och hon är säkert en jätte bra författare osv.. men som sagt det är inget för mig helt enkelt. Funderar på om jag ska gå och byta den. Det står ju ändå att det är öppetköp i 14 dagar.

image451

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback