Ännu en dag.

Igår var jag förbi Frida på förmiddagen och åt lite frukost, jag blev bjuden på en baguette med massa fetaost och annat smått och gott. Sedan skulle hon åka ner på stan för att träffa sin syster så jag gick hem för att tvätta, tvättade hela långa dagen. Det är så skönt när man verkligen har tvättat allt. På kvällen satt jag mest och tittade runt efter jobb, men hittade inget som verkade intressant. Tyvärr..

Ajjaa idag händer det lite mer.. Jag håller fortfarande på att tvätta, har en maskin kvar. Sedan skall jag förhoppningsvis förbi Frida innan jag börjar jobba och säga adjö. Just avskedet ska inte bli så roligt men jag hoppas att det blir av så hon inte åker utan en kram! Jag har ju glömt min skinnjacka hos henne också, med mitt busskort och mitt bankkort och så där i, det behöver jag för att komma iväg till jobbet :).. Efter att jag träffat henne ska jag jobba 15-20.15 och sedan blir det av till Magnus. Han är äntligen ledig imorgon så då ska vi ha en heldag för oss själva!

Nej nu ska jag ner till tvättstugan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback