Slapp dag.

Idag har jag verkligen bara tagit det lugnt. Vilket har varit underbart. Var precis ut och gick med Helena och ska snart sätta igång med att göra iordning mig till ikväll. Vi pratade precis om det att det känns mycket roligare att göra iordning sig när man varit helt osminkad och skitig i håret hela dagen. Då känner man sig alltid extra fin när man är klar, man har liksom något att jämföra med :)

Jag smörjde in mig i doves brun utan sol lotion idag vilket var helt onödigt. Har inte fått någon färg alls, jag borde ha gjort det igår också. Det ger inte alls någon effekt när man bara gör det en gång eftersom det inte enbart är brun utan sol i det,  så nu har jag gått helt kladdig hela dagen i onödan :(.. Men jag har iallafall försökt och det är det som betyder något.

Såhär brun vill jag vara. Hatar bilden men nu är det brunheten som är budskapet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback