Panik!

I helgen har det inte hänt så mycket tyvärr. Det var på tal om att jag och Mia skulle gå ut, först tänkte vi dra ut på fredagen men efter många om och men bestämde vi att vi inte skulle göra det. Vi bestämde då att vi istället skulle gå ut på lördagen men så blev det inte heller för min del heller. Jag hade jobbat hela dagen och mådde illa så jag hade ingen lust alls att gå ut. Jag får ladda tills nästa helg istället, förmodligen ska de flesta tjejerna gå ut då och det kommer säkert bli grymt kul! Älskar förfesterna när vi är många som skall ut!

Istället för utgången blev det mys hemma hos Magnus, vi tittade på melodifestivalen och åt massa gott :)

Nu sitter jag här och har inga planer på att gå och lägga mig :) .. Är ledig hela veckan, panik! Eller snarare hela månaden, har inte fått någon tid alls. Jag vet att det säkert kommer komma tider men då är det säkert sådana tider då de ringer samma dag som man skall jobba. Då kan man ju inte planera någonting känns det som. Ajja vi får väl se hur det går. Just nu har jag lite panik när jag tänker på detta men det ordnar sig nog.

Det här inlägget blev väldigt osammanhängande och konstigt men nu är det så. Orkar inte ändra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback