Melodifestivalskväll hemma hos Clara

Igår var jag hemma hos Clara och tittade på melodifestivalen. Det var riktigt mysigt, hon bjöd på massa godis, chips och coca cola. Det var ett tag sen vi sågs nu så vi planerade in lite grejer som vi skall göra framöver. Hon har ju också tagit körkort nu, den jäveln! Nej men grattis, nu är det nästan bara jag kvar vilket ger mig lite panik. Iallfall kvällens melodifestival bjöd på lite överraskningar, Carola gick inte vidare? Jag ville inte att hon skulle göra det just för att man börjat bli lite trött på henne, men trodde aldrig att hon inte skulle göra det. Det gjorde nog inte hon heller, man såg ju hur besviken hon blev och så såg man att hon sa något som inte såg så positivt ut. Man kan inte vinna varje gång Carola :)..

image347

Kommentarer
Postat av: Clara

Haha!!! Bitch, men om du vill kan du ju få låna mitt körkort :P

2008-03-13 @ 13:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback