Kalla mig fåfäng..

Jag brukar läsa Elita Löfblads blogg ibland och fick nyligen se ett inlägg där hon skrivit om den kliniken som hon brukar gå till och göra läppförstoring. Hon skrev att de var de bästa hon hade gått till och hon hade även länkat till deras hemsida så jag gick in på den och läste lite. Jag har väldigt tunn överläpp och det är något som jag inte tycker är fint. Jag har gått och tänkt ett tag på att jag faktiskt skulle vilja prova att sätta in nåt i läpparna men har varit för rädd över att det ska vara dåligt för läpparna och så. Men efter jag läst fakta om detta är jag inte lika rädd längre. Jag ska självklart inte sätta in mycket isåfall så att jag ser ut som Olinda, bara så att jag får lite fylligare läppar :).. Som sagt kalla mig fåfäng och ytlig men jag tror att detta skulle få mig att må bättre.
image381image382
                                      

Hur fungerar läppförstoring med Restylane?

Hyaluronsyra förekommer naturligt i alla levande varelser. Volymen som ger din hud spänst och ett hälsosamt utseende skapas av hyaluronsyra. I Restylane har den formen av en kristallklar gel som injiceras för att lyfta upp rynkan, vecket eller läppen.


Väl i huden förenar sig Restylane med kroppens egen hyaluronsyra för att med gemensamma krafter skapa volym. Till skillnad från andra biologiskt nedbrytbara inplantat är inte Restylane framställt av några ämnen från djur. Det finns därför ingen risk för allergiska reaktioner och behandlingen kan genomföras utan förtester.


Friheten att välja ligger i det nedbrytbara

Den volymskapande egenskapen kommer från Restylanes unika förmåga att binda vatten. När de egna molekylerna bryts ned förvandlas även de till vatten. Slutligen försvinner därför Restylane ur kroppen utan att lämna ett enda spår. Ett permanent inplantat däremot sitter kvar resten av livet. Vem vet vilket skönhetsideal som kommer att råda om 5, 10 eller 15 år? Restylane ger dig möjlighet att välja när effekten försvunnit.

Texten och bilderna kommer
härifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback